luni, 30 noiembrie 2009

La acelasi interviu

Pentru ca interviurile sunt o sursa nelimitata pentru post pe auzite redam urmatoarea conversatie de la acelasi interviu.

Intervievat, catre secretara (prin telefon): Adu-mi si mie doua cafele, te rog, una pentru mine.

Secretara: Imediat.

Vine sa ia cana sefului si peste 5 min vine si cu doua cafelute miticele pentru redactor (era doar unul).

Secretara: Celalalt invitat unde va sta, ca sa stiu unde pun cafeua.

Intervievatul: Pai a doua este pentru mine.

Secretara: Pai vrei d-asta mica, asa?

Intervievatul: Draga mea, marimea nu conteaza, nici acum n-ai invatat? Te tin aici degeaba, nici macar atata lucru nu stii...

Secretara (fastacita): Bine, n-am stiut, am crezut ca vrei si cana ta obisnuita. Si unde o pun pe asta? (a doua cafeluta)

Intervievatul (teribil amuzat): Pune-mi-o aici, in dinti! Vad ca femeilor le place sa imi puna lucruri in dinti.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu