sâmbătă, 13 februarie 2010

Why South Park sucks...















MTV Romania a inceput sa redea seria South Park. Ei zilele trecute am vazut un episod in care actiunea se invartea in jurul a unor cvintuplete (asta inseamna cinci gemen) din Romania.

Nu stiu de ce m-am asteptat sa vad in South Park o imagine cat de cat mai reala a Romaniei, chiar nu pricep. In serial Romania era o tara foarte saraca, condusa de comunisti rusi.

F**k you South Park, you s**k it so bad. Cred ca reactia asta vine si din cauza ca m-am saturat de oameni care fac misto de Romania in serialele, filmele lor si n-au habar unde se afla tara, dar baremi ce limba se vorbeste si care este nivelul de trai.

Totusi, toata imaginea proasta prezentata de episod este salvata de gemene la final: "Poate ca Romania e saraca, nu avem mall-uri si parcuri de distractie, dar macar e casa noastra!". Daca nu ma credeti episodul il gasiti aici.

4 comentarii:

  1. bagamias p**a in incultura lor generala

    RăspundețiȘtergere
  2. am toata seria, am vazut si episodul in cauza, mia- placut maxim. Trebuia sa ai umor sa te uiti la asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu sunt un mega fan South Park, dar imi place. Totusi mi s-a parut ca afirmatiile despre Romania au fost destul de insultatoare. De exemplu, a fost un episod in Seinfield, in care Jerry avea o iubita romanca, care avea un prieten tot roman. Spre deosebire de South Park, discutiile dintre romani au fost in romana, nu rusa.

    Din pacate, in ambele seriale romanii lucrau la circ. Ca intr-o discutie dintre conducatorii romani (nu români): "E saracie in tara. Ce ne facem? Da-ti poporului circ si paine" :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut ca a aparut si la proTV un articol despre episodul ala acum cateva saptamani, desi acesta a aparut in 2006.

    Toti cei care urla si tuna si sunt foarte revoltati ca 'vai au facut misto de romania' n-au inteles absolut nimic din episodul ala.

    RăspundețiȘtergere